My heart is broken.

Intressant vecka. Eller inte :)

Var inne på akuten i måndags. Mitt hjärta har fuckat sen i julas. Slår helt fel, hoppar över slag och nu det senaste har jag haft bröstsmärtor. Mindre skönt!
Läkarna hittade inte så mycket fel. Hade "konstiga toppar" på mitt EKG (som läkaren uttryckte sig så fint om) men låg i gråzonen, inget mer med det. Lungorna var bra också. Inga blodproppar eller så! Så blev hemskickad med kaliumtabletter som jag ska äta i två veckor och sen ska jag till vårdcentralen och ta ett nytt EKG. Mweh! Hoppas att det blir bättre sen. Låg nästan och grät inatt pga att hjärtat slog så förbannat fel. Äckligt obehagligt :(

Idag händer det inte så mycket. Ska bara sitta framför datorn. Kanske gå hem till mamma en sväng. Ska försöka att lägga mig tidigt ikväll, måste upp tidigt imorgon och springa lite ärenden!
Milla kommer imorgon kväll också. Sen bli det att åka till Universeum med henne på lördag! Ska bli kul =) Kommer vara helt slut på kvällen sen. Mweh, ahja :)

Funderar på att köpa elektroniska cigaretter. Och sen byta till nikotinfria filter. Om man nu ska vara duktig och sluta röka. Smakar ju inte gott längre :( Plus att jag knappt ens kan röka för mina lungor fuckar upp sig dom med. Kan knappt andas. Men, men :)

Nu ska jag sätta mig och spela sen uggla på Familjeliv.se lite. Merp!