You fucked me up, I can't get down.

Alltid är det fan något. Men nu bryr jag mig fan inte längre.
- I'm just gonna let it be.


Egentligen... Varför i helvete utsätter jag mig själv för skit hela jävla
tiden?! I need the drama. Men nu får det fan vara bra. Ska bara tänka
på mig själv i fortsättningen. Kanske blir ändring på ett och annat :)
Who knows! Man måste ju testa ett och annat här i livet. Tydligen.


Vaaaad ska man göra idag då? Tänkte höra av mig till /X sen iallafall.
Får se vad han grejjar med. Då har man något att göra under dagen.

Men nu ska jag trycka i mig panodil. Var hos tandläkaren igår och gjorde
en provisorisk rotfyllning. Underbart! INTE.. Svettades som en gris och
tårarna bara rann. På måndag ska jag dit igen, så det blir rotfyllning på nytt.

Men nuuu... Transporter 3 :) Love!
They tell me this thing inside of me wants to get out.
All it does is scream and shout. I'm trying not to let them out.
They tell me to hurt myself, and I listen.